Til hovedindhold

Betaling

KSPH.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, MasterCard, MobilePay og ViaBill. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

KSPH.DK krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Kampagnevarer

Ved salg af kampagnevarer kan der være mængdebegrænsning. Køber du derfor flere af samme type produkt til nedsat pris, kan du blive kontaktet af KSPH.DK med henblik på annulering af ordren/rabatten.

Levering

KSPH.DK prøver at efterstræbe at afsendelsen af ordrer afsendes indenfor 1-2 hverdage.

KSPH.DK sørger for fri levering med enten GLS, Brink eller Danske Fragtmænd. Valget af fragfirma afhænger af ordrens dimmensioner og vægt, og er således ikke noget man som kunde selv kan vælge. Vi bestræber os på at afsende alle ordre indenfor 1-2 hverdage, men i perioder med ekstra travlhed, eller hvis en vare er i restordre, kan der opstå forsinkelser.
Så snart din ordre forlader vores lager, modtager du en bekræftelsesmail med trackinginfo, så du kan tracke din pakke via fragtfirmaet, og følge pakkens vej til dig. Er en ordre udeblevet, men afsendt fra vores lager, er det fragtfirmaet der er ansvarlig for efterlysningen. Det er således det enkelte fragtfirmas betingelser herom der gør sig gældende.

Reklamationsret

KSPH.DK yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles KSPH.DK indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder KSPH.DK returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

KSPH.DK ApS
Elmegade 38
4400 Kalundborg

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

I tilfælde af at du ønsker at reklamere eller returnere en vare skal du udfylde den vedhæftede returseddel, du har fået sammen med din faktura, og sende den med din returordre. En tilstrækkeligt udfyldt returseddel er en forudsætning for, at vi kan håndtere din retursag korrekt. Evt. spørgsmål til retursedlen og returnering generelt bedes sendes til info@ksph.dk

Husk! For at en vare kan returneres skal den tilbageleveres i sin originalemballage og være i ubrugt stand.

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og KSPH.DK har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

Fortrydelsesret

Vi yder 30 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du

  • Udfylde den vedhæftede returseddel, du har fået tilsendt på mail sammen med din faktura og vedlægge den returorden.
  • returnere varen i væsentligt samme stand (Se notatet om værdiforringelse på Forbrugerombudsmandens hjemmeside) og mængde som du modtog den. En evt. værdiforringelse vil blive modregnet i retur-beløbet.

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes beløbet (købspris eller købspris fratrukket værdiforringelse) til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde og vær opmærksom på at du har ansvaret for levering i tilfælde af fortrydelse.

Forbehold

Vi tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.    

Luk søg
Kurv
Tilbage til toppen
Click outside to hide the compare bar
Sammenlign